ZÁRUČNÍ LIST
1. Účinnost záručního listu Tento záruční list se vztahuje na všechny výrobky distribuované pod obchodní značkou GROHE. Zavazuje všechny spolupracovníky naší firmy k rychlému zpracování a vyřizování reklamací našich zákazníků.
2. Prohlášení k záruce Naše výrobky odpovídají obecnému evropskému standardu techniky a příslušným normám, které se týkají zacházení s pitnou vodou a technického zařízení budov. Zaručujeme, že naše výrobky jsou vyvinuty, vyrobeny a dodávány bez závad a při běžném zacházení a montáži dle návodu k montáži a péči o baterie fungují bez závad. V případě výskytu závady se zavazujeme k rychlému řešení.
3. Záruční podmínky
3.1. Záruční lhůta trvá 5 let od data na účtu vystaveném v okamžiku koupě,resp.montáže výrobku. Bez předložení potvrzeného záručního listu nebo daňového dokladu nebude reklamace uznána . V oblastech použití, kde jsou výrobky silně namáhány nebo hrozí poškození, poskytujeme rovněž záruku 5 let při nezbytné technické údržbě nejméně jednou za rok. Záruční lhůta se neprodlužuje ani dodávkou náhradních dílů ani opravou výrobku.
3.2. Zjištění a vyřízení reklamace A Záruka se vztahuje na závady funkce a povrchy výrobků , které vzniknou v důsledku výrobní vady . B Při zjištění závady si vyhrazujeme právo rozhodování, zda závadné díly budou opraveny nebo vyměněny. C Pokud vyřízení reklamace nemůže být uskutečněno v co nejkratším termínu dodávkou dílů nebo pokud nelze reklamovaný výrobek vůbec opravit, zavazujeme se k bezplatné výměně kompletního výrobku. D Záruka se nevztahuje na: - úmyslné škody, škody vzniklé z nedbalosti, zanedbáním poučení v návodu k montáži a péči o baterii, nedodržením technických podmínek uvedených tamtéž, - škody vzniklé díky zanesení vršků, karuší, termoprvků, sítek, perlátorů a sprch vodním kamenem. - škody způsobené při odstraňování závad nepovolanými osobami nebo při použití neoriginálních náhradních dílů - poškození chromových a barevných povrchů způsobené použitím přípravků pro úklid obsahující kyseliny a jiné agresivní nebo brusné látky Chromové povrchy výrobků doporučujeme čistit přípravkem Grohclean nebo mýdlovou vodou s použitím jemné textilie . Kartuše baterií tvoří kompaktní jednotku, a proto nedoporučujeme do ní zasahovat . Náklady spojené s vysláním servisního technika v případě,že nebude zjištěna žádná závada ,na kterou se vztahuje záruka ,hradí osoba,která nárok na opravu uplatnila. V rámci podmínek záruky doporučujeme instalovat do rozvodů filtrační zařízení, např. od firmy Honeywell ( hrubost síta min. 0,5 mikronu ) . Pro termostatické, elektronické a samouzávěrové baterie je filtrační zařízení nezbytnou podmínkou pro záruční nároky . E V případě reklamace je potřeba uplatňovat nárok na vyřízení v místě, kde byl výrobek zakoupen, popřípadě přímo na adrese: GROHE ČR s.r.o , Čestlice 104, 252 43 Průhonice; tel./fax: 225 091 081 / 225 091 085 , e-mail : eva.kacerova@grohe.com.
3.3. Odpovědnost za škodu způsobenou výrobkem GROHE ( dle ustanovení Občanského zákoníku ). Pokud dojde k poškození věci nebo újmy osobě za předpokladu, že příčinou škody byl výrobek GROHE, neodkladně uvědomte písemně Zastoupení firmy GROHE pro ČR a SR za účelem zjištění odpovědnosti. Firma GROHE přezkoumá příčiny škody a uvědomí poškozené. V případě vzniku škody nám musí být výrobek dán k dispozici za účelem provedení expertízy.